asnaf zakat dari contact form …

SAYA NAMA DIATAS IC NO-710809015933 TEL-0173769083 SAYA SEORANG ASNAF MISKIN DAN BERDAFTAR DI BAITULMAL SEREMBAN NEGERI SEMBILAN.SAYA MOHON AGAR NAMA SAYA DPT DIMSK DLM SENARAI PENERIMA BANTUAN SUMBANGAN UNTUK GOLONGAN ASNAF UTK BANTUAN RAMADAN DAN HARI RAYA.TKSH. dari MOHD KHALID BIN ABDULLAH emel : FAZAAYUB@YAHOO.COM

Assalammualaikum wbt..Saya ingin berdaftar asnaf, tapi saya bekerja, masih layakkah saya untuk daftar asnaf. Saya ingin berniaga dan memerlukan sedikit bantuan dari Zakat Selangor. dari Mushitah bt Ramli emel : mushitah_ramli@yahoo.com

 

W’salam,

En. Khalid sila berikan maklumat lanjut seperti alamat dan juga keterangan lain mengenai sdr dan juga tanggungan anda. Kalau boleh sila emelkan gambar anda, rumah anda dan apa2 berkaitan ke projekkomunitizakat@yahoo.com atau mesej ke FB projek komuniti zakat.

cik/pn Mushitah, kalau tak silap sy baitulmal/pzs / tah apa nama tah … sentiasa mengalu2kan mereka yang memohon bantuan zakat untuk perniagaan. hi, hi, hi … ^_^

Sila bantu kami mengesahkan kelayakkan asnaf ini. Pengesahan anda amat diperlukan untuk mengelakkan sebarang penipuan..

